Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji organizuje ogólnopolski konkurs „Policjant, który mi pomógł”. Celem konkursu jest wyróżnienie policjantów, którzy osobiście angażują się w pomoc osobom krzywdzonym oraz promowanie postaw i umiejętności policjantów w tym zakresie.
Konkurs został zorganizowany w celu docenienia pracy i zaangażowania funkcjonariuszy Policji, którzy wyróżniają się profesjonalizmem, empatyczną postawą i umiejętnościami w obszarze indywidualnej pomocy osobom krzywdzonym, w tym ofiarom przemocy w rodzinie.
Zgłoszenia do konkursu „Policjant, który mi pomógł” mogą dokonać osoby indywidualne, instytucje lub organizacje. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 maja 2023 r. Formularze zgłoszeniowe można nadsyłać na adres poczty elektronicznej e-mail: policjantktorymipomogl@policja.gov.pl.
Komisja, w skład której wchodzi przedstawiciel Biura Prewencji Komendy Głównej Policji oraz laureaci 3 ostatnich edycji konkursu, wybierze laureatów konkursu. Podczas wyłaniania zwycięzców brane będzie pod uwagę zaangażowanie policjantów w działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa obywateli oraz doświadczenie i zaangażowanie w pomoc osobom krzywdzonym.
Laureaci konkursu „Policjant, który mi pomógł” to funkcjonariusze Policji, którzy w ocenie społecznej przyczynili się do budowania lokalnego systemu pomocowego w obszarze pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem lub poszkodowanym w wyniku nieszczęśliwych wypadków.
Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem konkursu oraz do zgłaszania kandydatów, którym zostaną przyznane wyróżnienia za ich zaangażowanie w działania na rzecz bezpieczeństwa i pomocy osobom krzywdzonym.
Regulamin ogólnopolskiego konkursu „Policjant, który mi pomógł”
Źródło: KPP Pisz
Udostępnij
reklama
reklama