stanowisko ds. planowania, zmian i wykonania budżetu w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm

Zakres obowiązków:
– Przygotowywanie projektu uchwały w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej miasta Chełm.
– Przygotowywanie zarządzenia w sprawie opracowania materiałów planistycznych na rok budżetowy.
– Przygotowywanie i kompletowanie materiałów do opracowania projektu budżetu miasta oraz wieloletniej prognozy finansowej.
– Sporządzanie projektu budżetu wraz z częścią opisową załącznika wydatków, wykazu inwestycji miasta Chełm, przedsięwzięć, Budżetu Obywatelskiego w oparciu o otrzymane materiały z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm oraz jednostek organizacyjnych.
– Sporządzanie projektu wieloletniej prognozy finansowej w oparciu o otrzymane materiały z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm oraz jednostek organizacyjnych.
– Przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta w sprawach:
– planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych,
– planu finansowego Urzędu Miasta,
– planu finansowego dochodów z tytułu realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
– wysokości ostatecznych kwot dochodów i wydatków jednostek organizacyjnych miasta Chełm oraz wysokości dotacji i wpłat do budżetu, oraz projektów zarządzeń zmieniających.
– Przygotowywanie projektów zarządzeń oraz projektów uchwał zmieniających wieloletnią prognozę finansową.
– Dokonywanie zmian budżetu w komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm i jednostkach organizacyjnych zgodnie z załącznikiem.
– Dokonywanie zmian wieloletniej prognozy finansowej – załącznika wykazu przedsięwzięć do WPF, zgodnie z otrzymanymi materiałami.
– Sporządzanie półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania budżetu miasta wraz z częścią opisową i niezbędnymi załącznikami oraz materiałami na poszczególne Komisje Rady Miasta.
– Przygotowywanie informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć.
– Przygotowanie informacji o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego.
– Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Chełm w zakresie realizacji zadań budżetowych.
– Nadzór nad realizacją budżetu.
– Ewidencja środków trwałych i wyposażenia Departamentu Budżetu.
– Samokontrola na stanowisku pracy.
– Kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
– Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

Udostępnij

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
X

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

reklama