Pomoc administracyjna

Zakres obowiązków: Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, przepisami BHP, ochronie danych osobowych oraz innymi przepisami obowiązującymi w miejscu pracy, pisanie oraz przepisywanie różnych pism na komputerze dla potrzeb referatu, prace pomocnicze w zakresie spraw związanych z przygotowaniem korespondencji do wysyłki, pomoc w przygotowaniu danych oraz pomoc przy ich wprowadzaniu do programu, pomoc w przygotowywaniu analiz, zestawień, wykazów, pomoc administracyjno-biurowa przy sporządzaniu sprawozdań i dokumentacji statystycznej oraz wyszukiwanie potrzebnych informacji, kserowanie i drukowanie dokumentów dla potrzeb referatów, pomoc w przygotowywaniu dokumentów do archiwum, sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych, wykonywanie innych prac zleconych przez osobę przełożoną.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

reklama

Szukaj artykułu

reklama