Zakres obowiązków:
– prowadzenie rejestru ewidencji wydatków budżetowych oraz ewidencjonowanie, opracowywanie i przygotowywanie do zatwierdzenia faktur za zakup dostaw i usług będących we właściwości Służby Zdrowia oraz ich przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego NwOSG,
– sprawdzanie dowodów księgowych pod względem rzeczowym,
– nadzór nad realizacją i obsługą umów cywilnoprawnych dotyczących usług będących we właściwości Służby Zdrowia,
– przygotowywanie i opracowywanie danych do analiz i sprawozdań finansowych,
– przestrzeganie przepisów dotyczących zasad rachunkowości w NwOSG,
– prowadzenie sprawozdawczości medyczno-statystyczno finansowej.
– przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji Służby Zdrowia oraz wykonywanie czynności z zakresu brakowania i archiwizowania dokumentacji Służby Zdrowia.
– wykonywanie dokumentów i materiałów opracowanych przez osoby funkcyjne Służby Zdrowia.
Udostępnij
reklama
reklama