Zakres obowiązków: ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
– dekretowanie faktur zgodnie z planem kont, wprowadzanie wyciągów bankowych, sporządzanie bilansów, sprawozdań, rozliczanie mediów,
– przygotowywanie umów o dzieło, umów zlecenie, sporządzanie i wysyłanie deklaracji do US: CIT8, PIT11, PIT4R, PIT8AR, przestrzeganie terminów w US, ZUS; uzgadnianie sald; wystawianie zaświadczeń;
– bieżąca obsługa klienta , uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, stały kontakt z właścicielami lokali, współdziałanie z pracownikami innych komórek organizacyjnych w zakresie prowadzonych spraw., zastępowanie innych pracowników na podobnym stanowisku w okresach ich nieobecności w pracy (zwolnienia, urlopu.
UMIEJĘTNOŚCI: wskazanie znajomości obsługi programu księgowego związanego z zarządzaniem nieruchomościami nazwa, obsługa programu płatnik ZUS oraz zagadnień z związanych z umowami zlecenia oraz o dzieło, zainteresowanie tematyką pracy, samodzielność, samodyscyplina, dobra organizacja własnej pracy, sumienność, odpowiedzialność, planowanie harmonogramu zadań, efektywne zarządzanie czasem, umiejętność uważnego słuchania, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność współpracy w grupie, kompetencje miękkie , dążenie do doskonalenia siebie.
OFERUJEMY: ciekawą, pełną wyzwań pracę, stabilne zatrudnienie, stałe wynagrodzeń plus system prowizyjny z obsługiwanych nieruchomości, elastyczny czas pracy, możliwości rozwoju osobistego
Kontakt: telefon 517-872-840, e-mail: asystent@sitkiewicz.com.pl
Udostępnij
reklama
reklama