Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie, nadzorowanie oraz określanie koncepcji integracji.
Przygotowywanie koncepcji integracji systemów IT oraz dokumentacji technicznej:
a) określanie zakresu wdrożenia,
b) planowanie zadań,
c) analiza rozwiązań IT,
Koordynacja i nadzorowanie integracji systemów IT.
Nadzorowanie prac wykonawców w określonym zakresie i czasie.
Zapewnienie wsparcia technicznego w zakresie integracji z systemami IT.
Prowadzenie spotkań z interesariuszami / warsztatów analitycznych dotyczących integracji.
Analiza potrzeb dotyczących rozwoju i zmian w systemach informatycznych mających wpływ na utrzymanie oraz rozwój integracji.
Wsparcie w testowaniu przy integracji z innymi systemami.
Monitorowanie i raportowanie efektów integracji.
Monitorowanie, raportowanie oraz wspieranie prac wdrożeniowych.
Ocena możliwości integracji.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Udostępnij
reklama
reklama