Podinspektor – wieloosobowe stanowisko ds. obsługi korespondencji Urzędu Miasta Płocka

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:
1)odbieranie korespondencji Urzędu z placówki pocztowej, wprowadzanie korespondencji do systemu i rozdysponowanie jej zgodnie z właściwością merytoryczną;
2) przyjmowanie i ekspedycja korespondencji do wysłania w postaci przesyłek pocztowych i kurierskich;
3) rozdzielanie gazet i czasopism oraz pozostałej korespondencji niepodlegającej rejestracji dla poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;
4) kontrola ilościowa i wartościowa w zakresie wysyłki korespondencji (potwierdzenie zgodności otrzymywanych faktur z urzędu pocztowego);
5) rejestracja korespondencji elektronicznej;
6) obsługa Platformy Elektronicznego Fakturowania;
7) przyjmowanie i nadawanie faxów;
8) przyjmowanie adresowanych do Urzędu pism, podań, skarg, wniosków, wprowadzanie korespondencji do systemu i rozdysponowanie jej zgodnie z właściwością merytoryczną;
9) wydawanie formularzy i przyjmowanie wniosków w sprawach załatwianych w Urzędzie;
10) obsługa elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Miasta Płocka oraz skrzynki e-mail: info@plock.eu;
11) przyjmowanie ofert konkursowych ogłoszonych przez Wydziały Urzędu;
12) obsługa Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego;
13) prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z realizowanym zakresem czynności.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

reklama

Szukaj artykułu

Popularne posty

reklama