Zakres obowiązków: Świadczenie usług na najwyższym poziomie we wszystkich interakcjach z członkami zespołu i klientami oraz we wszystkich kanałach komunikacyjnych, korzystanie z umiejętności ustalania faktów i analitycznych, aby identyfikować i zgłaszać możliwe naruszenia zasad etyki, upewnienie się, że wszystkie zapytania są rozpatrywane w ustalonym czasie, odpowiedzialność za weryfikację zwrotów, ponownych zakupów i wniosków posprzedażowych, w tym między innymi zwrotów, uszkodzonych produktów, brakujących produktów i audytów , odpowiedzialność za tworzenie i utrzymywanie dokładnych i kompletnych rejestrów, szkolenia. Wsparcia techniczne projektów w tym testowanie, wsparcie w wdrażaniu i gromadzeniu danych.
Pracownik będzie świadczył pracę w Krakowie (główne miejsce wykonywania pracy), przy czym miejscem wykonywania hybrydowej pracy zdalnej będzie również miejsce zamieszkania pracownika na terenie Polski (tryb pracy hybrydowa, stacjonarna, zdalna).
Udostępnij
reklama
reklama