Zakres obowiązków: tworzenie,wdrażenie i realizowanie strategii sprzedażowej przedsiębiorstwa; tworzenie planów i kontrolowanie działań operacyjnych dla działu sprzedaży;
planowanie efektywnych kanałów i metod sprzedaży,współpraca z zarządem firmy oraz innymi działami firmy,w tym działem produkcji, serwisantami, działem marketingu itp. w zakresie realizacje zadań sprzedażowych;
ustalenia celów i zadań dlapracowników działu sprzedaży;
planowanie zasobów kadrowych dla działów sprzedaży;
koordynowanie,monitorowanie i rozliczanie pracy zespolłowej i indywidualnej zespołu sprzedaży;
tworzenie motywacyjnego systemu wynagradzenia pracowników działu sprzedaży; dbanie o doskonalenie zawodowe pracowników działu sprzedaży,w tym przeprowadzenia szkołeń produktowych i szkołeń z zakresu efektywnych technik sprzedaży; komunikacja z klientami w języku chińskim, rosyjskim i angielskim
Udostępnij
reklama
reklama