Stanowisko ds. księgowości dochodów w Referacie Dochodów w Wydziale Księgowości

Zakres obowiązków: Link do ogłoszenia o naboru: https://bip.um.slupsk.pl/praca/927.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Do zadań pracownika należeć będzie księgowanie wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami
komunalnymi i pozostałych dochodów na podstawie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie kont
księgowych.
Ważniejsze zadania:
1. prowadzenie ewidencji księgowej dochodów z tytułu dochodów opłat za gospodarowanie odpadami
komunalnymi, z tytułu mandatów karnych oraz pozostałych dochodów;
2. dekretowanie dokumentów oraz przekazywanie ich do księgi głównej;
3. miesięczne uzgadnianie ewidencji analitycznej z systematyczną;
4. przygotowywanie zawiadomień o wygaśnięciu zobowiązań objętych postępowaniem egzekucyjnym;
5. przygotowywanie dokumentacji księgowej dotyczącej zwrotu nadpłat;
6. współpraca przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych;
7. przyjmowanie i obsługa interesantów.

Udostępnij

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
X

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

reklama