pracownik biurowy

Zakres obowiązków: 1. Formalne przygotowanie spraw do decyzji przełożonego
2. Koordynowanie procesu obiegu korespondencji wewnętrznej
3. Współpraca z działem kadr i płac
4. Współpraca z działem HR, pomoc przy organizacji procesów rekrutacyjnych
5. Obsługa interesantów, odbieranie telefonów
6. Selekcja i organizacja dokumentów
7. Współpraca z zarządem i innymi działami firmy
8. Przygotowanie rutynowej korespondencji oraz opinii dla innych prawników firmy
9. Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
10. Przeglądanie dokumentów, opiniowanie ich kompletności oraz podejmowanie niezbędnych kroków w celu usunięcia wszelkich braków
11. Współpraca z firmami zewnętrznymi

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

reklama

Szukaj artykułu

reklama