Stanowisko ds. sprzedaży i obsługi klienta

Zakres obowiązków: – aktywna sprzedaż i promocja produktów i usług, które oferuje Bank zgodnie z planami sprzedażowymi,
– pozyskiwanie nowych klientów,
– utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i współpracownikami,
– bieżąca obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami,
– kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
Wymagane doświadczenie w sprzedaży, preferowane doświadczenie w branży bankowej.
– nastawienie na osiągnięcie i konsekwencja w działaniu
– wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne,
– zaangażowanie w realizację powierzonych obowiązków,
– poczucie odpowiedzialności i odporność na stres,
– inicjatywa i gotowość do podejmowania decyzji i wyzwań,
– znajomość pakietu Microsoft Office
– prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.
Język angielski poziom B2. Praca w Piwnicznej-Zdroju. Kontakt tel. 184464018 wew. 1 lub e-mail: rekrutacja@bspiwniczna.pl

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

reklama

Szukaj artykułu

Popularne posty

reklama