Specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii rekrutacyjnych w celu pozyskania wykwalifikowanych specjalistów IT;
Wyszukiwanie, weryfikacja i selekcja kandydatów na wolne stanowiska; Realizacja pełnego cyklu rekrutacji, od poszukiwania po onboarding; Negocjacje i przygotowywanie ofert; Pomoc w opracowaniu polityk i procedur rekrutacyjnych; Przygotowywanie i przesyłanie raportów rekrutacyjnych; Udział w spotkaniach wymiany wiedzy i programach edukacyjnych; inne zadania z zakresu doboru personelu.
Miejsce wykonywania pracy: Polska, Kraków. W lokalizacji pracownika zdalnie, online.
Godziny pracy: od 9:00 do 13:00.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

reklama

Szukaj artykułu

Popularne posty

reklama