Starszy Ekspert ds. Obsługi Klienta

Zakres obowiązków: Nadzorowanie operacyjnych aspektów pracy zespołu, identyfikacja najczęściej spotykanych problemów, kształtowanie spójnego podejścia do ich rozwiązywania jak i spełnienia uzgodnionych warunków świadczenia usług. Odpowiedzialność za operacyjne i kadrowe aspekty nadzorowania zespołu zarządzającego aktywami (Asset Manager) i oferowanie spójnego podejścia do rozwiązywania problemów i realizacji uzgodnionych usług. Określanie poziomu ryzyka oraz efektywne reagowanie na eskalowane zapytania. Poprawna ocena kompleksowości zapytań klientów oraz pilnowanie poprawnej priorytetyzacji zadań w zespole. Identyfikacja specyficznych wymagań stawianych przez klientów, jak i wdrożenie potrzebnych zmian w celu poprawy serwisu.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

reklama

Szukaj artykułu

Popularne posty

reklama