Zakres obowiązków: MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Teatr Lalek „PLECIUGA”, pl. Teatralny 1 w Szczecinie
– organizowanie działalności Teatru w sposób zapewniający realizację zadań statutowych,
– planowanie działań i podejmowanie decyzji organizacyjnych, administracyjnych, finansowych, inwestycyjnych oraz remontowych i innych w podległych komórkach organizacyjnych, ścisła współpraca z kierownikiem działu administracyjno gospodarczego,
– nadzorowanie procesów inwestycyjnych Teatru,
– nadzór nad dokumentacją prowadzoną w podległych komórkach organizacyjnych,
– pozyskiwanie funduszy na działalność statutową Teatru,w tym przygotowywanie wniosków o dotacje w programach ministerialnych, fundacyjnych, unijnych, regionalnych itp.,
– nadzór nad projektami realizowanymi w Teatrze,
– współpraca z głównym księgowym w bieżącym nadzorze realizacji planu finansowego instytucji,
– sporządzanie sprawozdań merytorycznych,
– reprezentowanie Teatru zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem,
– organizowanie konferencji prasowych, spotkań, wystaw itp.,
– nadzór i organizacja pracy podległych pracowników,
– nadzór innych zadań wynikających z zakresu obowiązków.
Zatrudnienie od listopada 2024 r. – 3 miesięczny okres próbny, później na umowę o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
Udostępnij
reklama
reklama