Starszy Menedżer ds. Zarządzania Zmianą Departamentu Finansów

Zakres obowiązków: 1. Uczestniczenie: w projektach zmian regulacyjnych, które mają wpływ na proces raportowania, wdrażaniu nowych produktów w system źródłowy
2. Analiza specyfikacji procesów i biznesu oraz zapewnienie ich wdrożenia na czas
3. Eskalowanie problemów do interesariuszy
4. Upewnianie sie, że procesy są spójne i uproszczone
5. Monitoqrowanie projektu i zarządzanie
6. Wpsółpraca z IT w zakresie aktualizacji i zmian systemu
7. Definiowanie strategii testów i Koordynacja UAT
8. Utworzenie panelu nawigacyjnego do raportowania stanu, ryzyka, problemów oraz śledzenia budżetu

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

reklama

Szukaj artykułu

Popularne posty

reklama