Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. prowadzenie postępowań związanych z podziałem nieruchomości,
2. prowadzenie postępowań w sprawie rozgraniczenia nieruchomości oraz dotyczących
ponoszenia kosztów rozgraniczenia,
3. prowadzenie postępowań związanych ze scaleniem i podziałem nieruchomości, w tym
wynikających z ustaleń planu miejscowego,
4. regulacja stanu prawnego dróg gminnych,
5. prowadzenie postępowań dotyczących odszkodowań za nabyte przez Gminę grunty,
6. prowadzenie postępowań związanych z ustaleniem i pobieraniem opłat adiacenckich,
7. prowadzenie postępowań związanych z zamówieniami publicznymi, w tym na wykonanie
usług geodezyjnych,
8. prowadzenie spraw związanych z ewidencjonowaniem mienia (nieruchomości gminnych),
9. udział w opracowaniu planów finansowych.
* praca w godz.: 07:30-15:30
Udostępnij
reklama
reklama