Zakres obowiązków: 1. Zaznajomienie się z zasadami przestrzegania tajemnicy służbowej i przepisami BHP;
2. Obieg korespondencji, ewidencja, wysyłka;
3. Obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie spraw w repertoriach, rejestrach, kontrolkach;
4. Powiadamianie stron i wysyłanie zawiadomień dotyczących decyzji merytorycznych prokuratora, wysyłanie wezwań stronom oraz świadkom;
5. Czynności sekretariatu w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych;
6. Zakładanie, opisywanie oraz szycie akt;
7. Statystyka w Prokuraturze, dane dot. pracy Prokuratury, informacje miesięczne, kwartalne i roczne;
8. Przepisywanie rękopisów postanowień, zarządzeń i decyzji merytorycznych prokuratora;
9. Archiwizacja okresy przechowywania akt i ksiąg , zasady kwalifikacji na kategorie A i B;
10. Przekazywanie akt A do Archiwum Państwowego, a kat. B na makulaturę ( przez zmielenie ) zgodnie z przepisami, po okresie wymaganym na przechowywanie akt dla tej kategorii.
Udostępnij
reklama
reklama