Zakres obowiązków: Prowadzenie gospodarki materiałowej obiektów, spisu inwentarza, inwentaryzacji majatku, rozliczanie kosztów administracyjnych Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu, sporządzanie i kompletowanie dokumentacji do zawierania umów z wykonawcami, zamawianie transportu obcego na obsługę koncertów w kraju i za granicą (autokary, samochody ciężarowe), przygotowanie dokumentów związanych z koncertami odbywającymi sie poza granicami kraju do odprawy celnej (zezwolenia i zaświadczenia na wywóz instrumentów, ubezpieczenie osób wyjeżdżających, wykazy instrumentów muzycznych), koordynacja działań we współpracy z Działem Promocji i Organizacją Imprez w zakresie zabezpieczanie przebiegu koncertów w siedzibie i poza siedzibą, koordynacja prac pracowników skierowanych do obsługi koncertów w zakresie opieki administracyjnej i technicznej, koordynacja pracy różnych działów instytucji ( w szczególności działu technicznego oraz działu Organizacji i Promocji Imprez w oparciu o dostępne moduły systemu Iksoris m.in. w zakresie: obsługi kalendarza, porządkowani danych, synchronizowanie działań, terminów, zasobów ludzkich i środków technicznych, porządkowanie procesów w celu zrealizowania celów, sprawdzanie poprawności wprowadzanych wydarzeń.
Udostępnij
reklama
reklama