Zakres obowiązków: 1. Wspieranie i upowszechnianie idei samorządowej.
2. Podejmowanie inicjatyw współpracy samorządu lokalnego z samorządem regionalnym, samorządami lokalnymi, instytucjami, przedsiębiorstwami i organizacjami działającymi na rzecz rozwoju miasta.
3. Opracowywanie opinii i stanowisk związanych z udziałem Prezydenta w konferencjach, spotkaniach dotyczących samorządu terytorialnego.
4. Prowadzenie spraw wynikających z zawartych przez miasto porozumień z organizacjami, a także z członkostwa Miasta Chełm w związkach i stowarzyszeniach.
5. Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, parlamentarzystami i innymi podmiotami fizycznymi i prawnymi.
6. Koordynacja i obsługa spotkań z podmiotami zewnętrznymi, organizacjami pozarządowymi, związkami zawodowymi, partiami politycznymi oraz mieszkańcami.
7. Prowadzenie protokołu dyplomatycznego.
8. Zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcy Prezydenta.
9. Przygotowywanie wystąpień i listów okolicznościowych Prezydenta.
10. Organizowanie spotkań, wizyt i posiedzeń z udziałem Prezydenta.
11. Dbanie o pozytywny wizerunek Miasta.
12. Opracowywanie materiałów i udział w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych w zakresie realizacji zadań Wydziału.
13. Wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez przełożonych oraz Prezydenta Miasta Chełm.
14. Opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje oraz wnioski radnych i Komisji Rady Miasta.
15. Dbanie o prawidłowy przebieg spotkań na szczeblu administracji rządowej i samorządowej,
16. Bezwzględne przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych oraz o udostępnieniu informacji publicznej,
17. Dbanie o powierzony sprzęt, narzędzia pracy oraz materiały,
18. Dbanie o dobre imię Urzędu oraz właściwą atmosferę w miejscu pracy,
19. Sumienne, dokładne i terminowe wykonywanie zadań wynikających z powierzonego zakresu,
20. Przestrzeganie ustalonego w zakładzie czasu pracy i wykorzystywanie go w sposób jak najbardziej efektywny,
21. Przestrzeganie regulaminu pracy i ustalonego w Urzędzie porządku, przepisów bhp i ppoż.,
22. Należyte prowadzenie akt,
23. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych na zajmowanym stanowisku,
24. Samokontrola na stanowisku pracy.
Udostępnij
reklama
reklama