Zakres obowiązków:
– naliczanie wynagrodzeń i pozostałych świadczeń pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawnej oraz cudzoziemców,
– sporządzanie list płac i pozostałych należności,
– weryfikacja prawidłowości naliczeń na listach,
– realizacja potrąceń, m.in. zajęć komorniczych i administracyjnych, rat pożyczek KZP, rat pożyczek ZFŚS, składek PPK, składek ubezpieczenia grupowego itp.,
– sporządzanie informacji o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11,
– sporządzanie informacji o wysokości przychodu (dochodu) uzyskanego przez osoby fizyczne niemające w Polsce miejsca zamieszkania IFT-1/IFT-1R,
– komunikacja z instytucjami zewnętrznymi tj. ZUS, Urząd Skarbowy, PFRON, komornicy i inni,
– udzielanie odpowiedzi na pytania pracowników z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz wyjaśnianie sposobu naliczeń ich wynagrodzeń,
– sporządzanie analiz, zestawień i raportów z zakresu administracji płacowej.
Udostępnij
reklama
reklama