Aplikacja „Moja Komenda” – nowe narzędzie dla społeczności lokalnych

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Policja wprowadzają nową aplikację mobilną „Moja Komenda” w ramach programu „Dzielnicowy bliżej nas”. Aplikacja ta jest bezpłatna i dostępna na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi Android i iOS.

Aplikacja „Moja Komenda” umożliwia użytkownikom szybki dostęp do informacji o adresach i numerach telefonów obiektów policyjnych, a także pozwala na kontakt z dzielnicowymi na terenie całego kraju. Baza danych zawiera informacje o wszystkich obiektach policyjnych dostępnych dla interesantów oraz dane kontaktowe ponad 8 tysięcy dzielnicowych. Dzięki aplikacji, użytkownicy mogą również wyszukać najbliższą jednostkę Policji, sprawdzić dane kontaktowe dzielnicowego, połączyć się z nim lub wysłać mu wiadomość e-mail.

Aplikacja jest przeznaczona dla osób, które kontaktują się z Policją w sytuacjach innych niż te, które bezpośrednio zagrażają życiu lub zdrowiu. W takich przypadkach należy skorzystać z numerów alarmowych 112 lub 997.

Warto pamiętać, że dzielnicowi nie pełnią służby całodobowo, dlatego w sytuacji, gdy dzielnicowy nie odbiera telefonu, aplikacja przekieruje użytkownika do jednostki, w której dzielnicowy pełni służbę, aby uzyskać informację na temat jego dostępności.

Aplikacja jest aktualizowana przez sieć redaktorów lokalnych, dlatego zaleca się okresowe połączenie z internetem, aby uzyskać najnowsze informacje. W celu ograniczenia transmisji danych, aktualizowane są tylko te informacje, które uległy zmianie.

Źródło: KPP Pisz

Udostępnij

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
X

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

reklama